[web-cg] codec

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Thu 29 Jan 2004 - 11:21:08 EST

    http://codec.linux.org.tr' yi uzunca bir aradan sonra güncellemeye
    baslayabildim. Hemen tamamlamamiz gereken eksiklerimiz :

    - Iletisim bilgilerinde hangi iletisim kanallarini verecegiz sorusunun
    cevabinin bulunmasi
    - Ana sayfada bulunan
            - Linux Nedir
            - Özgür Yazilim Nedir
            - Nereden Linux Bulabilirim
            - Linux' u Nasil Kurabilirim
            - Nereden Yardim alabilirim
            - Linux Isletim Sistemi Turu
    basliklarinin iceriklerinin hazirlanmasi

    Bu metin hazirlanmasi asamasinda dinamik sayfalarin (ki sayisi bir iki
    tane olacak gibi görünüyor) olusturulmasi ile ben ilgilenecegim.

    Metinlerin hazirlanmasi ile ilgilenebilecek gönüllüler kimlerdir? Kim
    hangi basliklari hazirlamak ister?

    Sevgiler,

    Baris Ozyurt