[web-cg] Re: web

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 16 Jan 2004 - 08:15:36 EST

    Fri, 16 Jan 2004 11:42:34 +0200 tarihinde Enver ALTIN
    <enver.altin@frontsite.com.tr> soyle yazdi:

    EA> Dusundum de, Macromedia Flash olayi oncelikli bir fikir degil bence.
    EA> Screenshot kullanmak yeterince etkili olur diye dusunuyorum. Ona
    EA> sarfedilecek eforu daha oncelikli islere kullanmaliyiz.
    Flash yapacak ayri bir adam olursa, neden olmasin? :-)

    Boyle islerle ugramayi seven insanlar var sonucta.

    EA> Statik bir sayfa yeterli, kod falan gereksiz. Alt tarafi 5 tane kitap
    EA> var, 50 olursa dusunuruz. Satan yerlere link verip bosverelim bence.
    EA> Argh. Alt tarafi 20 tane var. "Gereksiz" sozumu tekrarliyorum.
    Kitaplik ve egitim kurumlari icin statik duz html sayfa kullanilmasi bence
    de makul. Bize zaman kazandirir.

    Her seyin super mekanik olmasi guzel de, kar zarar hesabi yapalim -- kisa
    olmayacak bir sure (en az 1-2 sene) duz bir HTML sayfaya ekle/cikar ayni
    kolaylikta olacaktir.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694