[web-cg] alt sayfa

---------

From: koray loker (loker@fisek.com.tr)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 13:14:55 EST

    Selam,

    >http://www.mavibilgisayar.com/~tolga/index2.html alt'na koydum. Baris oradan
    >alabilirsin degil mi? istersen maille gonderebilirim. Yerlestirebilir misin?

    Tekrar eline saglik.. eyvallah...

    >Ana menu de etkinlik linkinin de olmasi gerekiyor. onu index2 ye ekledim.

    yani hem alt sayfa hem de basliklar anlaminda bir upgrade mi diyelim?
    Yani basliklar sonucta sabit kalmali bence ve ilk anda sadece linke
    ziplayip girince sasirdim 'yahu bu basliklar her sayfada baska konularda
    mi gelecek' diye.. sonra okuyunca 'haa bazilarini ana sayfadan
    cikartalim onerisiyle birlesmis' dedim, dogru mu anlamisim?

    Bir de sag taraf kutu bolumlere ayrilacak diye dusunuldu ya, o kutularin
    da belirli bir duraganligi olmali bence... her sayfada ayni renk ve
    buyuklukte ama baska iceriklere sahip kutular olursa sitenin neresinde
    ne var cok karisir...

    Bir de cagrisim yoluyla aklima gelen bir fikir, dernek olmak vb.
    durumlarla barisik bir yontemi bulunur mu bilmiyorum ama web uzerinden
    kitabi alabilmek icin linki 'bedavaya' vermeyelim... hemen her
    e-alisveris sitesinin kurumsal ortaklik anlasmalari var eger linux
    kitaplari linux.org.tr'den gorup aliniyorsa linux.org.tr'e yuzde
    vereceklerdir... bence bunu kitap alicisina yansitalim ve paylasim
    ruhunun farkli bir ornegi olarak bunu belirtelim... yani bu siteden
    tiklayarak alirsaniz daha ucuz olacak cunku biz paylasmak istiyoruz
    diyelim..?

    ortaya sadece fikir atilip emek atilmadiginda neler olabilecegini
    kirkbin kere yasadigimiz icin eklemek isterim ki, derneksel acidan bu
    uygulanabilir bir durum ise ben linux kitaplarini satan sitelerle bu
    konuda pazarlik yapmaya raziyim karar verelim yeter...

    l'o'ker