[web-cg] Re: Yeni tasarim....

---------

From: Koray Loker (loker@fisek.com.tr)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 20:41:15 EST

    Selam,

    > http://www.mavibilgisayar.com/~tolga/index.html altina daha once mutat
    > kalinanlar cercevesinde bir tasarim koydum. Epey optimize bir tasarim...
    > 800x600 destekliyor,
    > 1024x768 ve yukarisinda da sorunu yok. Fikirleriniz?

    elinize saglik... sol taraftaki text linkleri daha makul bir olcekte
    koymak gerekliligine katiliyorum... ama bence biraz da sunu netlestirmek
    lazim ust tarafta (iki satir haline getirmek cok guzel kotarilmis bu
    arada bence) bulunan basliklar bu sayfayi 'nasil' degistirecek. yani alt
    sayfalarin tasarimiyla bu sayfadaki alanlarin kullanimi... hic degilse
    bir sablon gibi alt sayfa ornegi yapma sansimiz da olursa uzerinde
    konusabilecegimiz sekilde daha somut konusabiliriz sanki...

    tekrar elinize saglik...

    l'o'ker