[web-cg] Re: Yeni tasarim....

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 01:59:50 EST

    Ben bu tasarimi da cok begendim. Enver de onay verirse bunun üzerinden
    gidelim mi?

    Tolga, bana e-posta ile bu tasarimi css ve resimleri ile birlikte
    gönderebilir misin?

    Kylie makinesinin httpd.conf 'undan default charset tanimi kaldirilmis,
    selami aksoy e-posta ile bildirmis. Dolayisiyla artik charset tanimi
    olarak utf-8 kullanabiliriz.

    Katki veren tüm arkadaslara gönülden tesekkurler.