[web-cg] Re: Yeni tasarim....

---------

From: Huseyin Ergun (huseyin@su.sabanciuniv.edu)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 20:41:56 EST

    çok güzel. bannerlar için bir standart varmı bilmiyorum ama büyük bir banner
    koymak gerektiğinde üst taraf biraz kayabilir.

    sanırım sağ menülerin dinamik olması gerekecek.

      Birde, en alt tarafa güncel linux sitelerinden backend.php yardımıyla
    haberleri mi çekip koysak? örneğin, fazlamesai, linuxmerkezi ...

    --
    Hüseyin Ergün <Sabanci University>
    http://www.turquaz.com