[web-cg] Re: Nerelerdesiniz...???

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 13:23:18 EST

    Enver ALTIN <enver.altin@frontsite.com.tr> wrote:

    EA> Merhaba,

    EA> Bence bu kadar katı olmamak gerek. Başka işi olanlar, tatilde,
    EA> sınavda veya başka nedenlerle yoğun olanlar da olabilir.

     Enver arkadasima katiliyorum. Ornegin ben son 2 gundur mesajlarimi
    okuyamadim.

     Baska bir acidan da, liste uyelerinden listeden ayrilmak yerine fikir
    belirtmelerini, bir 5 dakika kahve molasi verdiklerinde isleri disinda
    bir konu ( web-cg@linux.org.tr ) dusunerek beyinlerini dinlendirmelerini
    rica ediyorum.

    --
     Onur Kucuk