[web-cg] Re: Nerelerdesiniz...???

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 07:23:44 EST

    RE: [web-cg] Re: Nerelerdesiniz...???Baris listenin kullanimini aciklamis zaten...

    Demek ki bir konuda gosrus sahibi olabiliyor ve one surebiliyormusuz,
    neden asagida 50 kelime yazarken kullandigimiz enerjinin 50 de birini
    kullanarak buraya yazmiyor ve bize katilmiyorsunuz?
    guzel/cirkin... bu bile yeterdi.

    Ama ozgurlukler soz konusu olunca yurdum insani kimseye pabuc birakmaz.

    --
    r.tolga