[web-cg] Re: Nerelerdesiniz...???

---------

From: Murat ARSLAN (muarslan@meteor.gov.tr)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 10:56:11 EST

    Selamlar,

    Çalıştığım kurumda görev ve sorumluluk anlamında çok yoğun olan birisi olarak, bu konumda olan arkadaşların da olabileceğini düşünüyor ve düşünülmesinin uygun olduğu kanaatini taşıyorum. Gruba yeni katılmış birisi olarak bu tür konulardan ziyade, madem amaç katkı, bunu yapmaya çalışmak daha doğru olur düşüncesini taşıyorum. Pek çok konuda gruplara her üyenin aynı oranda yada sadece katkı sağlaması mümkün olmayabilir. Bu da gayet doğaldır. İzleyici olmak ya da ileride karşılaşabileceği bir sorunu çözmek de katılım amaçlarındandır.

    Durumu bu kapsamda düşünmek, ne katkı sağlayanlara ne de izleyicilere bir zarar getirmez.

    Katkısı olan arkadaşlara teşekkürlerimi sunarım. Herkese iyi çalışmalar.

    Murat ARSLAN