[web-cg] [Spam] Re: Re: Nerelerdesiniz...???

---------

From: Ali Seckin (ali@yeditepe.edu.tr)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 09:21:58 EST

    Merhaba

    Ben Enver arkadaşıma katılıyorum.
    Herkes her an goreve hazir olmayabilir.
    Bir cok insanin isleri olabilir. Yogun oldugu bir donemde de olabilir.
    Genellemeden kendime pay cikarmam gerekirse sunlari soyleyebilirim;

    Bir bilgi islem personeli oldugum icin oldukca yogun calismama ragmen
    listedeki gecen butun konulari takip edemiyorum. Ama nerelerdeniz baslikli
    yaziyi okudugum zaman mutlaka birseyler yazmam gerektigini hissettim.
    Sebebini anlayabiliyorum. Ben de isim geregi birseylere yogunlasmisken ekip
    arkadaslarimdan bekledigim yardimi goremeyince ben de demoralize oluyorum.
    sanirim ilk maili atan arkadasta bu durumdaydi.

    Eminim ki bu listelere uye olan insanlarin cogu birseyler ogrenebilmek icin
    katiliyorlar. Ama konu cg gruplari olunca destek almaktan ziyade destek
    verilmesi gereken bir platforma donusuyor cg gruplari.

    Netice itibari ile herkes elinden gelen birseyleri yapmaya calisiyor. Ama
    herkesin de belirli bir limiti oldugunu da gozden kacirmamak lazimdir.
    Herkesten herseyi bekleyemeyiz.

    Burda bir sekilde elinden geleni yapmaya calisan butun arkadaslarimizi
    candan kutluyorum.

    Ama cevap veremedigimiz icin listeden cikarilmamiz gerekiyorsa en uygun
    olani bu olmali ki boyle bir uygulama yapildi diye saygi da duyarim.

    Not: Madem zamaniniz yoktu bu maili nasil yazdiniz diye sorabilirsiniz. Tas
    direk kafama isabet etti de :)