[web-cg] Re: Nerelerdesiniz...???

---------

From: KADIR SARI (KSARI@takasbank.com.tr)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 06:46:38 EST

    Arkadaşlar bir konuda size katılmıyorum linux=örgürlük algılıyorum ama
    siz kalkıp yalnızca sizlerin yazdıklarını okuyan insanlara hayır
    okumayasınız çünkü siz yazı yazmıyorsunuz bizim içimizde olamazsınız
    diyorsunuz Türkiyemizde Linux'u geliştirmek isterken hayır olmaz
    yalnızca destek verenler okuyabilir demek bence yanlış (Takdir
    sizindir.)
    Listeden'de çıkarırsanız canınız sağolsun.