[web-cg] Re: Nerelerdesiniz...???

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 07:09:00 EST

    web-cg@liste.linux.org.tr , LKD web calisma grubunun 'calisirken'
    kullandigi e-posta listesi.

    Liste kuruldugundan beri atilan mesajlarin hicbirisine cevap vermeyen,
    yeni bir tartisma baslatmayan, ya da web-cg icerisinde en kücük bir rol
    almayan insanlarin bu listeye yanlislikla üye oldugunu düsünüyorum.
    Yanlislikla üye olan bu arkadaslar belki listeden cikmayi unuttular, ya
    da cikmayi bilmiyorlar.

    Bu arkadaslari calisma grubu icerisinde yer almaya, düsünce ya da
    herhengi bir sey üretmeye davet ediyor; bu üretime katkida
    bulunmayacaklarsa ayrilmalarini rica ediyoruz.