[web-cg] Re: Nerelerdesiniz...???

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 06:17:44 EST

    Tolga ile kesinlikle ayni fikirdeyim. Su anda listenin ben dahil 83
    üyesi var. Calismalara aylardir oldugu gibi bugün de (14 Ocak 2004)
    katki vermeyen tüm liste üyeleri liste üyeliginden cikarilacaktir.
    Cikarim sonrasi liste üyeligi kapali hale getirilecektir.

    Katki vermese bile listeye üye olan YK üyeleri, calisma grubu baskanlari
    ve calisma grubu YK üyeleri bu ayristirmadan ayri tutulacaktir.

    LKD Web Calisma Grubu Baskani