[web-cg] Re: Nerelerdesiniz...???

---------

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 06:23:00 EST

    R. Tolga KORKUNCKAYA wrote:

    >75 kisi kayitli bu listeye yanlis bilmiyorsam, bu gun icerisinde ses
    >vermeyenler "kendi istekleri ile listeden ciksin" isterseniz. 3-5 kisi ile
    >devam edecekse calismalar, su an iki kisi goturuyor,
    >bosuna sunucuyu yormayalim. Listeyi de kapali hale getirelim, bitince herkes
    >gorur ne yapildigini...

    Iyi guzel de bazilari da (duzenli olarak mesaj cekiyor ama) duzenli
    olarak okuyamiyor olabilir degil mi? (guess who)
    Aylarca susup susup, 1 gun icinde kirk kusur mesaj cevirip, bir tasarimi
    n defa hizli bicimde $ekillendirebilen bir "damardan internet'e bagli,
    zamani musait insanlar" toplulugu olu$turdugunuzda 1 gun gibi kisa bir
    sure icin bile gecikmi$leri, bu yuzden olayin di$inda kalanlari da
    hesaba katmayi unutmayiniz. ;) Liste kulturunun dayanilmaz
    hafifliklerindendir bu durumlar. :)

    Neyse, ben butun mesajlari okuyup ondan sonra yorum edecektim. Yine atladim.

    > Yoklama baslamistir...
    > R. Tolga Korkunckaya, Doruk Fisek, Enver Altin, Baris Ozyurt, M. Akgul
    >buradalar...

    $imdiye kadar okuduklarim icin de ellerinize, beyninize saglik.

    dkamoy? Burdaaa! ;)

    Didem

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694