[web-cg] Re: www.linux.org.tr

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 08:53:17 EST

    On Tue, 2004-01-13 at 11:45, Baris Ozyurt wrote:
    > (1)GNU/Linux Nedir?
    > (2)Nereden Bulabilirim?
    > (3)Nerelerde Kullanabilirim?

    Bunlar linux.org.tr ana sayfada yer almalı, buna kesin kararı verdik
    sanırım.

    > (4)GNU/Linux Dağıtımları
    > -> Dağıtım kavramı açıklaması
    > -> Dağıtımlar, açıklamaları, kurulum örnekleri

    Dağıtım olayını bence belge.linux.org.tr'a eklenecek bir açıklayıcı
    dökümanı veya seminer notlarını kullanarak anlatmalıyız. Yada SSS
    içerisine koyabiliriz.

    > (5)Linux Kullanıcıları Derneği
    > -> Açıklama
    > -> <link>www.lkd.org.tr</link>
    > -> Çalışma Grupları
    > -> Seminer Çalışma Grubu
    > -> ...

    Bunlar gerçekten yeni başlayan birinin çok sonraları ihtiyaç duyacağı
    bilgiler bence. lkd.org.tr'da durması yeterli.

    > (6)Web Siteleri (Web Bağlantıları)

    Yeni tasarımda hemen üstte duruyorlar.

    > (7)Sık Sorulan Sorular
    > -> Açıklama
    > -> <link>sss.linux.org.tr</link>

    Web siteleri bağlantıları arasındaki link yeterli. Ayrıca ipuçları
    arasında bir tane de olursa herkes için yeterli olacak.

    > (8)Haberler
    > (9)Makaleler

    Bu ikisi bir tek kategori altında ana sayfada, sadece başlıklarıyla yer
    alıyor, sağ taraftaki bar üzerinde.

    > (10)Belgeler

    belge.linux.org.tr 'in işi bu. Bence linux.org.tr'da işi yok.

    > (11)Etkinlikler

    Sağda :)

    > (12)Uygulamalar

    Bence bunun için ayrı bir siteye ihtiyacımız var. Ana sayfadan bir link
    verebiliriz.

    > (13)Resim Galerisi
    > -> Açıklama
    > -> Etkinlik Fotoğrafları
    > -> Tux Resimleri
    > -> Masaüstü Resimleri

    Evet, buna ihtiyaç var; ama etkinlik-cg bunu kendi sitesinde
    halledebilir. Diğer resimler için de art.gnome.org veya kde-look.org
    gibi siteler var. Bir tane de biz yapmayalım.

    > (14)Teknik Destek

    listeler.

    > (15)Kullanıcı Girişi

    Evet, bunu ben de düşünüyordum. Fazla abartmadan, uygun bir yer
    bulmalıyız bunun ve bunun getireceği ıvır-zıvırların konulması için.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |