[web-cg] Re: www.linux.org.tr

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 11:28:08 EST

    Tue, 13 Jan 2004 13:05:15 +0200 tarihinde Enver ALTIN
    <enver.altin@frontsite.com.tr> soyle yazdi:

    EA> Already.
    Umarim kizmazsin ama bana boyutu yeterince kuculmus gelmiyor.

    Arka plan + logo toplam 53K tutuyor. Sayfanin geri kalaninin tamamen metin
    oldugunu dusunursen, sadece ustteki gorunum icin sayfanin yuklenmesini o
    kadar geciktirmeye degecegini dusunmuyorum. Yazilarin 10K tutacagini
    dusunsek, sayfanin yuklenme zamaninda %500'e yakin bir artis demek bu.

    Herkes surekli bir internet baglantisi ile baglanmiyor sonucta.

    Alternatif ne oneriyorsun derseniz, bence *daha kucultemiyorsak* arkaplan
    resminden vazgecebiliriz. Transparanlik ve golge efektleri kalkinca logonun
    boyutu da kuculecektir.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694