[web-cg] Re: Proposal: LKD Web siteleri

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 14:04:27 EST

    > Selamlar,
    >
    > 12-01-2004 Pazartesi günü saat 15:30 sularında, Enver ALTIN dedi ki:

    Enver'in buyunsel bir yaklasim gostermesi, cok uzun vadeyi
    gozune almak iyi insana cok cazip gelen onerilri var.
    Enver, boyle uzun soluklu projeşlere genelde hemen seve
    seve atlar.

    Ama, bizim acil ihtiyacgimiz, enformasyon sunabilen webler.
    Lutfen, yavas yavas, ayaklari yerde adimlarla ilerliyelim.

    Web-cg epeydir bir seyler yapmayi hedefliyor.
    yapabildigimiz, zorlama bir kac sayfa eklenmesi.

    ilk asama, linux.org.tr yi icerigi zengin, hizli acilan,
    browser bagimsiz, kolay navigate edilen, Linux ve ozgur
    yazilimın ilk webi haline getirmek.

    Benim onerim, bunu basradiktan sonra, tıum webler arasi
    tasarimi butunlestirmeye yonelelim. enformasyonal tasarim, grafik
    tasarimin cok onunde olmali.

    Benin "2 sentlik" goruslerim boyle.

    Kolay gelsin

    sevgiler