[web-cg] Re: linux.org.tr yeniden yapılandırılıyor...

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 14:12:51 EST

    On Mon, 2004-01-12 at 19:30, Enver ALTIN wrote:
    > http://fsoffice.ath.cx/~skyblue/lkd-rework/
    > eğer tarzda anlaşırsak bundan sonra LKD Web sitelerinin genel anlamda bu
    > tarzı kullanmasını önermek istiyorum.
    > Eğer herkes için uygunsa içeriği buna göre tamamlayacağım.

    Bu arada belirtmeliyim; bu taslak sayfada 1 tane RGBA-PNG resim (LKD
    Logosu, görebileceğiniz gibi penguenin şapkası eksik) kullandım, bu
    resim yarı saydam. Ayrıca titleback2.png adlı resim dosyası, şu
    mavi-yeşil bulutlu manzara 1024px genişliğinde, daha büyük çözünürlük
    kullanıyorsanız kötü görünebilir.

    Bunları ciddiye almazsanız, ki eğer anlaşırsak bu 30dk'lık çalışmayı
    biraz daha ilerleteceğim, sayfa mükemmel görünecektir.

    -HTH

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://skyblue.gen.tr/		- mailto: ealtin at casdb dot com