[web-cg] Re: linux.org.tr, birkaç değişiklik

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 11:13:45 EST

    On Tue, 2004-02-10 at 17:07, Doruk Fisek wrote:
    > Neresi degisti? Hala ayni soluk renkler...

    Kullandigin proxy'de mi bir sorun var? Yada birbirimizi yanlış mı
    anlıyoruz? Haberler, Seminerler ve İpucu kutularının başlıklarının
    renklerini kastetmiyor muyuz? Bende sırasıyla yavruağzı, açık yeşil ve
    eflatun renkleri görünüyor.

    > Ya ben anlamiyorum, o kadar oturup fikir belirtiyoruz, bir sayfa cikiyor
    > ortaya, ondan sonra gelip 'ben boyle istiyorum' diye kafana gore
    > degistiriyorsun.

    Gayet tabii, kafama göre değiştireceğim, çünkü değiştirdiğim sürümü
    koyduğum yer kendi web sitemin altında bir klasör, çünkü bu işi yaparken
    kafam ve ellerimden başka birşey kullanmıyorum, çünkü getirip codec'e
    bile koymuyorum, yada buna benzer bir çaba sarfetmiyorum, çünkü
    yapılabilecek olanın en iyisini yapmaya çalışıyorum.

    Anlamayacak birşey yok, daha güzel görünsün diye kurcalıyorum, mahsuru
    yoksa. Bu kurcaladıklarımı ne yapacağımız ise ortak bir karar.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |