[web-cg] Re: linux.org.tr, birkaç değişiklik

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 10:07:01 EST

    Tue, 10 Feb 2004 16:47:07 +0200 tarihinde Enver ALTIN
    <enver.altin@frontsite.com.tr> soyle yazdi:

    EA> Kırmızı(#cc0000) denedim. Sanırım siyahtan daha iyi oldu. O başlıkları
    EA> sağındaki metinden ayırmak istiyorum.
    Sayfanin tamami kipkirmizi oldu. Zaten buyuk fontla yazildigi icin
    yeterince ayriliyordu.

    EA> Değiştirdim. Aynı yerde, http://skyblue.gen.tr/lotr-rework/.
    Neresi degisti? Hala ayni soluk renkler...

    Ya ben anlamiyorum, o kadar oturup fikir belirtiyoruz, bir sayfa cikiyor
    ortaya, ondan sonra gelip 'ben boyle istiyorum' diye kafana gore
    degistiriyorsun.

    Ben tekrar tekrar fix etmek zorunda miyim?

    Emegime aciyorum, bastan soyle hic yorulmayalim o zaman...

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694