[web-cg] Re: linux.org.tr, birkaç değişiklik

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 11 Feb 2004 - 07:45:18 EST

    Tue, 10 Feb 2004 18:13:45 +0200 tarihinde Enver ALTIN
    <enver.altin@frontsite.com.tr> soyle yazdi:

    EA> Gayet tabii, kafama göre değiştireceğim, çünkü değiştirdiğim sürümü
    EA> koyduğum yer kendi web sitemin altında bir klasör, çünkü bu işi
    EA> yaparken kafam ve ellerimden başka birşey kullanmıyorum, çünkü getirip
    EA> codec'e bile koymuyorum, yada buna benzer bir çaba sarfetmiyorum, çünkü
    EA> yapılabilecek olanın en iyisini yapmaya çalışıyorum.
    Degisikliklerin bir kismi codec'e de yansidi.

    Basit bir tasarimdan bahsediyoruz, fork edip iki kere emek harcamaya, ilki
    icin ugrasan insanlari kusturmeye hakkin olduguna inanmiyorum.

    Bir avuc insaniz, ayip ya.

                                   Doruk