[web-cg] Re: uygulama onerisi

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 28 Jun 2003 - 21:31:44 EEST

    Sat, 28 Jun 2003 16:27:25 +0300 tarihinde "Baris Ozyurt"
    <baris@tuxworkshop.com> soyle yazdi:

    BO> Ayrica e-posta listelerinden kendisine gelen mesajlari yakalayip thread
    BO> yaratamiyor / thread ' a ekleme yapamiyorlar. Entegrasyon tek yönlü
    BO> calisiyor yani.
    unthreaded olmasinin da bir anlami yok sanirim. gelen mesaji pipe ile alan
    ya da bir mbox'tan belirli araliklarla kontrol edip forumun yapisina uygun
    veritabanina aktaracak bir program yazilabilirdi yoksa.

    BO> Bu haliyle tam bir entegrasyon yapabilir gibi durmuyor Phorum. PHPBB'
    BO> nin böyle bir destegini de bulamadim.
    himm... phpBB2 oldukca iyi phorum'a kiyasla (bence).

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694