[web-cg] Re: uygulama onerisi

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Sat 28 Jun 2003 - 16:27:25 EEST

    Anladigim kadariyla phorum ya da benzeri uygulamalar, foruma gönderilen
    her mesaji, ilgili foruma göre bir e-posta adresine de
    gönderebiliyorlar. Burada problem yok. Ama gönderirken 'sanirim'
    gönderenin e-posta adresini degil, tek bir e-posta adresini
    kullaniyorlar.

    Ayrica e-posta listelerinden kendisine gelen mesajlari yakalayip thread
    yaratamiyor / thread ' a ekleme yapamiyorlar. Entegrasyon tek yönlü
    calisiyor yani.

    Phorumu gecici olarak

    http://www.tuxworkshop.com/forum/list.php?f=1

    adresine yükledim. http://www.tuxworkshop.com/forum/admin/index.php
    adresinden de baris:baris ile giris yaparak admin menusune göz
    atilabilir.

    Bu haliyle tam bir entegrasyon yapabilir gibi durmuyor Phorum. PHPBB'
    nin böyle bir destegini de bulamadim.