[web-cg] Re: uygulama onerisi

---------

From: Huseyin Ergun (huseyin@su.sabanciuniv.edu)
Date: Sat 28 Jun 2003 - 22:54:36 EEST

    aslinda bu kadar karmaşaya gerek var mı?
    forum yerine groups.google.com gibi , newsgroup arayüz programlarından
    birisi yetmezmi.
    Forumlar genelde karışık ve kullanışsız. Günlük mesaj hacmi yüksek
    olunca iyice değerlerini yitiriyorlar.

    nntp->email email->nntp gateway ile de newsgroup ile email'lar senkronize
    olur.

    Sonuçta ne olursa olsun önemli olan, daha öncede bahsedildiği gibi, 3 birimin
    (http,nntp,email) birbiriyle senkronize olması ve bunlar içinde arama
    yapabilmemiz. Böylece çok büyük bir bilgi ve tecrübe birikimi olur.

    --
    Huseyin Ergun
    Sabanci University Computer Science Student