[web-cg] Re: [lkd-idari] Re: webdeki haberler

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 29 Jul 2003 - 11:57:15 EEST

    24.07.2003, 13:00, Baris Ozyurt wrote:
    BO> kafa kafaya verip sohbet ettikleri her yerde konusuluyor. SCO sanirim
    BO> hepimiz tarafindan haksiz olarak nitelendirilebilecek bir girisimde
    BO> bulundu, bu girisimde Linux istletim sistemini UNIX kaynak kodlarini
    BO> calmakla sucladi.
    BO> Sizce bu bir Linux haber idegil midir? Yayinlanmasinda ne gibi bir
    BO> sakinca olabilir?

    Ben konuya bu acidan degilde sitemizin SCO propagandasi yapmamasi
    yönünden bakmistim. Evet mesajlar genel kurallara uygun yazilmis
    olabilir ama bunlarin icerigi linux risk altinda, yakinda para
    ödemek zorunda kalinacak, linux cekirdegi gercekte SCO'dan kopya
    seklinde.. Insanlar bu konu ortalarda yokken linux niye ucretsiz, ne
    zaman ucretli yapilacak, yayginlasinca kesin ucretli olur diye
    sorarken bu haberler de bence tuz biber ekiyor. Yani yayinlanabilir
    ama en azindan biraz daha seyrek olsa daha iyi olurdu.

    sevgiler

    --
     Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr