[web-cg] Re: [lkd-idari] Re: webdeki haberler

---------

From: Sancar Saran (saran@sim.com.tr)
Date: Tue 29 Jul 2003 - 12:07:51 EEST

    On Tuesday 29 July 2003 11:57, you wrote:
    > Merhaba,

    > Ben konuya bu acidan degilde sitemizin SCO propagandasi yapmamasi
    > yönünden bakmistim. Evet mesajlar genel kurallara uygun yazilmis
    > olabilir ama bunlarin icerigi linux risk altinda, yakinda para
    > ödemek zorunda kalinacak, linux cekirdegi gercekte SCO'dan kopya
    > seklinde.. Insanlar bu konu ortalarda yokken linux niye ucretsiz, ne
    > zaman ucretli yapilacak, yayginlasinca kesin ucretli olur diye
    > sorarken bu haberler de bence tuz biber ekiyor. Yani yayinlanabilir
    > ama en azindan biraz daha seyrek olsa daha iyi olurdu.

> [...]

    Bence az olmus,
    Olabildigince tum acilardan yayinlanmasi lazim, kullanicilarin cogu konu
    hakkinda bilgi sahibi bile degil. Bazilari SCO nun Red Hat i dava ettigini
    saniyor.

    Turk Internetin yaptigi yurt disindaki spekulasyonlari bir araya getirip
    bunlari yayinlamak. Tabi konu hakkinda bilgisi olmayanlari korkutacak sekilde
    ;).

    Bir Allahin kulu da cikip demiyorki ya kardesim niye SCO hic bir delil
    gostermedi daha.

    Kolay gele