[web-cg] Re: [lkd-idari] Re: webdeki haberler

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 13:00:56 EEST

    Doruk' un yonlendirmesine aynen katiliyorum, tartismayi web-cd
    listesinde devam ettirmek daha dogru olabilir.

    SCO' nun ettikleri nitelikli haberler ve tartismalar hem linux-sohbet
    listesinde, hem yurtdisindaki bir cok liste ve sitede hem de penguenler
    kafa kafaya verip sohbet ettikleri her yerde konusuluyor. SCO sanirim
    hepimiz tarafindan haksiz olarak nitelendirilebilecek bir girisimde
    bulundu, bu girisimde Linux istletim sistemini UNIX kaynak kodlarini
    calmakla sucladi.

    Sizce bu bir Linux haber idegil midir? Yayinlanmasinda ne gibi bir
    sakinca olabilir?

    Haberi gönderen bir anonim kullanici degil, ismiyle gondermis (Murat
    Ustuntas - Bimel), düzgün bir Türkce ile yazmis, kaynak göstermis.

    Microsoft icerikli haberler konusunda hakli olabilirsiniz. Tipki
    Microsoft konu basligi gibi gereksiz olabilecek bir kac konu basligi da
    bulunabilir www.linux.org.tr altinda. Bu konu basliklarinin tam listesi
    http://www.linux.org.tr/modules.php?op=modload&name=Topics&file=index
    adresiden görülebilir.

    Bunlardan site icerigine uygun olmayabilecekleri birlikte
    saptayabilirsek yeni web icerisinde bu basliklar yer almaz, ayrica
    cikarilan basliklarda haberler de onaylanmaz.