[web-cg] Re: lkd.org.tr

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 22:08:44 EEST

Merhaba,

Wed, 23 Oct 2002 22:00:44 +0300 tarihinde "Baris Ozyurt"
<baris@tuxworkshop.com> yazdi:

BO> tüzük.php' de gecici yk yerine konacak tam yk listesi elinde olan var mi?
www.lkd.org.tr/yonetim.php :-)

zaten yonetim diye bir bolum var web'de. direk gecici yk kismini kaldirip,
yonetim bolumune de simdiki yonetim kurulunu yerlestirebiliriz bence.

BO> title' i bilerek böyle biraktim. page icinde uygulanan iso-8859-9
BO> karekter setinin title' da gecerli olmayabilecegini hem windows'da hem
BO> linux' da gördüm. illa olsun denirse title' da da Türkçe karekter
BO> kullanabilirim.
genelde duzgun olmayan turkce ayarlarindan kaynaklaniyor. ama sonucta dedigin
dogru.

gene de turkce karakter problemi olan biz olmayalim derim :-). bilmem
baskalari ne der?

BO> Bunu anlamadim, " karekterini mi söylüyorsun? Nasil bir problem var bunda?
Turkiye'de, Konferansi'nda gibi cumlelerde gecen tek tirnaklari
kastediyorum. Internet Explorer'da duzgun gozukuyor ama hem Mozilla 1.0 ile
hem Opera 6.02 ile baktigimda linux altinda bozuk gozukuyor. Mozilla ?
koyarken, opera bir cesit kare yerlestiriyor.

BO> Bulten nedir, ne yapar? Böyle bir duyuru e-posta listesi yapacak miyiz,
BO> telep var mi?
Meshur bir lkd-duyuru@linux.org.tr listemiz var :-). Gerek Akgul Hoca'nin
topladiklari, gerek bizim seminerlerde topladigimiz formlarda duyurulardan
beni haberdar edin diyenleri yerlestiriyoruz. LKD ile ilgili onemli duyurulari
oradan yapiyoruz. Pratikte cogunlukla seminer ve Akgul duyurulari icin
kullaniliyor su anda.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694