[web-cg] Re: lkd.org.tr

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 21:37:11 EEST

Merhaba,

Wed, 23 Oct 2002 21:07:14 +0300 tarihinde "Baris Ozyurt"
<baris@tuxworkshop.com> yazdi:

BO> www.lkd.org.tr üzerindeki degisiklikleri www.lkd.org.tr/v2/ adresinde
BO> yapmaya basladim, buradan izleyebilirsiniz. Bu site icin bana fikir
BO> ve/veya el vermek isteyen arkadaslar lütfen listede fikirlerini
BO> belirtebilirler mi?

* tuzuk.php'de gecici yonetim kurulu listesini bulundurmak gerekli mi?
sonucta secilmis bir yonetim kurulu var artik. onu orada gorenler hala gecici
bir yonetim kurulu faaliyette sanabilirler.

* giris sayfasi olarak "hakkimizda" sayfasi gelse nasil olur?

* title kisminda turkce karakterleri duzeltelim. linux'un turkce problemi var
dedirtmeyelim :-)

* ustteki lkd gif'inin boyunu biraz kucultelim mi? sayfa 800x600'den biraz
(sanirim 850 civari) buyuk gozukuyor. biraz kucultme ile 800x600'e oturur.

* yonetim kurulu sayfasini yerlestirirken, yonetim kurulu uyelerini soyadina
gore alfabetik siraya dizelim mi? akgul hoca a harfi ile en basta yer
alacagindan, baskani ustte yazma problemi de olmaz :-)

* uyelik.php'de, "nasil uye olaksiniz" yaziyor, "nasil uye olacaksiniz"
olmali.

* hem hakkimizda hem about us bolumlerinde ustten tirnak karakterinde bir
kodlama problemi var sanki.

* uyelik basvurusu sayfasinda "hakkimizda" ve "about us" sayfalari ustteki
navigasyon barinda gozukurken, diger sayfalarda gozukmuyor. bu sayfada da
bulten bolumu yok barda. bulten kelimesini duyurular olarak degistirmeli mi?

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694