[web-cg] Re: LKD web sayfasi

From: Baris Ozyurt (baris@yuce.com.tr)
Date: Wed 27 Mar 2002 - 08:45:40 EET

Merhaba,

Su anda LKD web siteleri

www.linux.org.tr
senlik.linux.org.tr
seminer.linux.org.tr
faq.linux.org.tr
i18n.linux.org.tr
www.lkd.org.tr

Bunlardan grafik dizayni kotu/icerigi yetersiz olsa bile www.linux.org.tr,
senlik.linux.org.tr ve seminer.linux.org.tr calisiyor. faq.linux.org.tr icin
Baris Simsek bir calisma yapiyor sanirim yakinda duyurulur.
i18n.linux.org.tr icin henuz bir calisma baslatilmadi sanirim.
www.lkd.org.tr ise hala calismiyor.

www.linux.org.tr icin bir calisma yapiyorum ve hazir olunca bu site icin
yardim talebinde bulunacagim. Ama bitenleri iyilestirmeye baslamadan once
yarim kalanlari bitirmeye calismaliyiz. Bu site icin basta Gelecek A.S.
olmak uzere bir cok kisi ve kurum destek talebinde bulundu. Sanirim
www.linux.org.tr ' nin yeni hali herkesi mutlu edecek.

Benim kisisel gorusum hala LKD' nin tum web sitelerinin 'distributed' bir
yapida kurulmasi. Bu sitelere gerek hazirlanma gerekse guncelleme sirasinda
bir dinamizm getiriyor. Gorunumu, isleyisi, sunucu sistemi birbirinden
farkli olabilir; bunun nesi kotu ki? Elimizde birbirine sekilde benzemeyen
ama tamamen bitmis ve calisir 6 web sitesi olmasi ve bunlarin surekli
guncellenmesi iyi birsey sanirim.

linux.org.tr icin ve diger LKD webleri icin to-do listenizi bu listeye
gecerseniz, web-cg ' yi efetktif sekilde caisacak gibi calistirabiliriz.

Benim kisisel gorusum LKD webleri dizen edilirken kullanilacak ortak yapinin
PHP, MySQL/PostrgeSQL ve mutlaka XML ile calistirilmasi. Dagitik yapida
bulunacak weblerin birbiri ile veri alisverisi yapabilmesi icin XML en
saglikli yol gorunuyor.

Sevgiler,

Baris Ozyurt