[web-cg] Re: LKD web sayfasi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 27 Mar 2002 - 00:40:20 EET

Merhaba,

Tue, 26 Mar 2002 15:03:09 +0200 tarihinde "Murat Gezer" <murat.gezer@linuxdonanim.com> yazdi:

MG> Gectigimiz 2 Hafta boyunca bir tanidigimin IRIX sistemleri uzerine calisma
MG> yaptigimdan dolayi hic yeni dizayn icin ugrasamadim.
MG> Ancak burada tek sorunlu site lkd nin sistesi degil diger sitelereimizde
MG> hepsi birbirinden farkli gozukmekte.
MG> Eger aranizda grafikci arkadas varsa lkd.org.tr icin( digerlerinin
MG> sorumlululari kimler) benimle irtibata gecsin.
Grafik ya da dizayn degil de icerik on planda olmali bence. Acil olan icerik, daha sonra web tasarimci gonullu arkadaslar oturup n kere yeniden dizayn edebilirler :-)

bence linux.org.tr icin bir to-do listesi cikaralim. nelerin yapilmasi lazim, nelerin olmasini istiyoruz sayfalarda vs vs...

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694