Re: [Linux-yerellestirme] 'segmentation fault' karşılığı

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Wed 23 Mar 2005 - 11:14:45 EET

Selam,

Bölümleme diyemiyoruz, çünkü bu seferde partition ile karışıyor.
Olay libc ile ilgili, sadece yazılım geliştirme açısından bakmayın,
özel bir hata iletisi değil, nerede nasıl karşımıza çıkacağı meçhul.
Ben son zamanlarda bölüt, bölütleme kullanmayı tercih ediyorum. Bölüt
için TDK sözlüğüne bakın. Segment için en uygun karşılık bu. Başka bir
şeyle de karışmıyor. Ancak parçalama arızası için sanırım geç kaldık. :-)
Bu hatayı görünce herkes ne olup bittiğini artık anlıyor.

Esen kalın,
Nilgün

Salı 22 Mart 2005 21:19 sularında, M.Baris Demiray şunları yazmıştı: