Re: [Linux-yerellestirme] Mandrake 10.1 ve Turkce Konsol

From: Yelbuke (bilgi@mud.gen.tr)
Date: Sun 20 Mar 2005 - 23:44:33 EET

Selamlar,
Once i18n'deki SYSFONTACM satirinin basina # koydum fakat ise yaramadi.
Sonra scripti indirdim ve calistirdim, reboottan sonra (sanirim) orjinal
latin alfabesi basmaya basladim. Sonra tekrar ingilizce alfabeye
cevirdim ve scripti bir daha calistirdim. Yine bir ise yaramadi. LOCALE
ciktisinda bir degisiklik olmadi:

 LANG=en_GB
 LC_CTYPE=en_GB
 LC_NUMERIC=tr_TR
 LC_TIME=en_GB
 LC_COLLATE=en_GB
 LC_MONETARY=tr_TR
 LC_MESSAGES=en_GB
 LC_PAPER=tr_TR
 LC_NAME=tr_TR
 LC_ADDRESS=tr_TR
 LC_TELEPHONE=tr_TR
 LC_MEASUREMENT=tr_TR
 LC_IDENTIFICATION=tr_TR
 LC_ALL=

Baska oneriniz varsa zevkle denemeye hazirim. Cunku TR basamamaktan iyice canim sIkIlmaya basladi.

Saygilar,