Re: [Linux-yerellestirme] Mandrake 10.1 ve Turkce Konsol

From: Omer USTA (usta@bilisimlab.com)
Date: Sun 20 Mar 2005 - 21:06:42 EET

Merhabalar
Yanlis hatirlamiyorsam /etc/sysconfig/i18n
dosyasi altindaki SYSFONTACM=iso09 satirinin basina #
ekleyip bu tanimlamayi iptal ederseniz sorun cozuluyordu.
Yinede Sorununuz cozulmezse http://www.bilisimlab.com/download/turk-
3.4.6.tar.bz2 adresinden turkscript isimli bir zamanlar
tr karakter sorununu cozmek icin yazdigim bir yama seti bulunmakta
bu script bircok dagitim icin tr karakter sorununu cozmekte.
( istanbulx konusunda tr karakter sorununu cozemedim kafayi
yemek uzereyim! )

> [...]
> LANG=tr_TR
> LC_IDENTIFICATION=tr_TR
> LC_MESSAGES=tr_TR
> LC_CTYPE=tr_TR
> LC_TELEPHONE=tr_TR
> LC_MONETARY=tr_TR
> LC_PAPER=tr_TR
> LC_ALL=tr_TR
> SYSFONT="iso09.f16"
>

> etc/sysconfig/*keyboard dosyasi:
>
> KBCHARSET=C
> KEYBOARD=tr_q
> KEYTABLE=tr_q-latin9
> DISABLE_WINDOWS_KEY=no
>
> Umarim bu dosyalar neyin yanlis gittigini cikarmanizi saglar...

Of Yelbuke

(belgeler.org'daki

Omer F. USTA
usta@bilisimlab.com