Re: [Linux-yerellestirme] Mandrake 10.1 ve Turkce Konsol

From: Yelbuke (bilgi@mud.gen.tr)
Date: Sun 20 Mar 2005 - 17:46:05 EET

Locale komutunun ciktisi asagidaki gibidir:

LANG=en_GB
LC_CTYPE=en_GB
LC_NUMERIC=tr_TR
LC_TIME=en_GB
LC_COLLATE=en_GB
LC_MONETARY=tr_TR
LC_MESSAGES=en_GB
LC_PAPER=tr_TR
LC_NAME=tr_TR
LC_ADDRESS=tr_TR
LC_TELEPHONE=tr_TR
LC_MEASUREMENT=tr_TR
LC_IDENTIFICATION=tr_TR
LC_ALL=

etc/sysconfig/*clock dosyasinin ciktisi:

UTC=true
ARC=false
ZONE="Europe/Istanbul"

etc/sysconfig/*i18n dosyasinin ciktisi:

SYSFONTACM=iso09
LANGUAGE=tr_TR
LC_ADDRESS=tr_TR
LC_COLLATE=tr_TR
LC_NAME=tr_TR
LC_NUMERIC=tr_TR
LC_MEASUREMENT=tr_TR
LC_TIME=tr_TR
LANG=tr_TR
LC_IDENTIFICATION=tr_TR
LC_MESSAGES=tr_TR
LC_CTYPE=tr_TR
LC_TELEPHONE=tr_TR
LC_MONETARY=tr_TR
LC_PAPER=tr_TR
LC_ALL=tr_TR
SYSFONT="iso09.f16"

etc/sysconfig/*keyboard dosyasi:

KBCHARSET=C
KEYBOARD=tr_q
KEYTABLE=tr_q-latin9
DISABLE_WINDOWS_KEY=no

Umarim bu dosyalar neyin yanlis gittigini cikarmanizi saglar...