[Linux-yerellestirme] Live-CD için Türkçe karşılık

From: Ahmet AYGUN (ahmet@linuxmarket.gen.tr)
Date: Fri 04 Feb 2005 - 10:49:26 EET

Merhaba

Bugün pardus'u denerken aklıma takıldı, live-cd için kullanılan Türkçe
terim var mı?
Birkaç çeviri ekibinin sözlüğüne baktım böyle bir terim yer almıyor.

Benim aklıma kullanım şekli sebebiyle; "tak-çalıştır linux dağıtımı"
gibi -başta kulağa komik gelen- bir cümle geldi,
ingilizcedeki plug-n-play ile karışabilir tabii. Bu konudaki
düşünceleriniz nelerdir? Paylaşırsanız sevinirim.

İyi çalışmalar