Re: [Linux-yerellestirme] script ve scripting karşılıkları

From: Barış Metin (baris@uludag.org.tr)
Date: Wed 02 Feb 2005 - 04:04:58 EET

Çarşamba 2 Şubat 2005 03:23 tarihinde, Ahmet AYGUN şunları yazmıştı:
> Barış Metin yazmış:
>
> programlama için kullanılıyor, metnin ilgili kısmı şöyle "...you can
> embed it within your c programs to give scripting capabilities...".
> fakat burada "betik programlama yetenekleri" şeklinde çeviri yapınca
> sanki anlam yitiriliyor, yanlış mı düşünüyorum?

Aşağıdaki gibi bir anlatım bana anlaşılır geliyor. Sizin çevirdiğiniz
uygulama/belge için de uygun mu?

"C programlarınıza betik programlama yeteneği eklemek için Python'u C
programlarınız içerisinde kullanabilirsiniz."

iyi çalışmalar,

--
Baris Metin