[terim] Re: Import - export

From: Baris Simsek (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Wed 08 May 2002 - 11:25:57 EEST

On Wed, May 08, 2002 at 10:48:23AM +0300, bbolat@yildiz.edu.tr wrote:

> olur, daha liste ilk kuruldugunda oylama yapalim demistik ama sonra bu listenin baglayici olmadigi, sadece tavsiye amacli oldugu soylenerek vaz gecilmisti. oylamadan
> daha onemlisi, arsivi hizla tarayarak uzerinde fikir birligine varilmis sozcuklerin bir listesi yapilsa, gerekirse adi da ceviri tavsiye listesi olarak konsa nasil olur? bu arada siz

[...]

Katiliyorum. Dediginiz gibi tavsiye sozluk deyip baglayiciligini kaldiririz. ilerde cok ciddi bir calisma yapilinca baglayici olur.

Benim gorusum arsivimiz biraz daha olgunlassin (bunun icin 1-2 aya ihtiyac var) LKD'den bir calisma grubu talep ederiz. Bu liste uyelerinden kurulu grup arsivi tarayip listeler.

Oneriler arasinda bazilari arasinda tercih yapilamadi. Bunlarin hepsi listelenir. illa bir kisim onerileri elememiz sart degil. onlar da listelenir. su asamada amacimiz arsivdeki laf kalabaligindan kelime ve karsiliklarini cikartip teshir etmek, daha kolay gorulebilir hale getirmek olabilir.

Bu arada ben kucuk bir web arabirimi hazirlamayi dusunuyorum. Terim listesi icin, kabul ederseniz. Su linkleri surekli unutuyoruz. FALDOC, TDK vs. diger sozluklere linkleri bir arada toplariz. Bir de liste arsivine. Kolaylik olur.

selamlar...