[terim] Re: Import - export

From: bbolat@yildiz.edu.tr
Date: Wed 08 May 2002 - 10:48:23 EEST

>Ben bir ricada bulunsam, Baris listede donenleri toparlasa, Hakan'in da
>oneri destegi ile bu listede oylansa?
>
>Nasil olur? Hemen, pratik, hizli bir oylama yapabilir miyiz?
olur, daha liste ilk kuruldugunda oylama yapalim demistik ama sonra bu listenin baglayici olmadigi, sadece tavsiye amacli oldugu soylenerek vaz gecilmisti. oylamadan
daha onemlisi, arsivi hizla tarayarak uzerinde fikir birligine varilmis sozcuklerin bir listesi yapilsa, gerekirse adi da ceviri tavsiye listesi olarak konsa nasil olur? bu arada siz
siz olun kaynamis bile olsa musluk suyu icmeyin. pazartesi zorunluluktan ictigim bir bardak musluk suyu sayesinde dunu yatakta kivranarak gecirdim. aman dikkat.