[terim] Re: Yeni bir terim

From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Sun 05 May 2002 - 21:09:14 EEST

Sunday, May 5, 2002, 9:56:48 PM, demişsiniz ki:

A> Merhabalar,
A> Arkadaslar bir cevirme sirasinda "crypt(ed) ve "encrypt(ed)" kelimeleri ile
A> karsilastim.Bu kelimeler yerine simdilik "Sifrelenmis" ve "Sifrelenmemis"
A> kullaniyorum fakat sanki biraz anlamsiz kaliyor.Bu kelimeler icin hangi
A> terimi kullanmaliyim?
A> Tessekurler

Bana göre kodlanmış ve kodu çözülmüş daha uygun gibi. Aslında makul
gelmeyen şifrelenmemiş tanımı zira encrypt terimi orjinal haline geri
çevrilmiş anlamında olmalı. Şifrelenmemiş ise bir geri dönüş bildirmiyor.

--
İyi Günler,
 Levent YILDIRIM                            mailto:levent@ankara.edu.tr