[terim] Re: [i18n-cg] liste arsivi

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 16 Jun 2002 - 14:33:23 EEST

Merhabalar,

Nilgun kardesimizin niye bu kadar "paranoya" bir tavir
gosterdigini anlamak mumkun degil. L:KD olarak, bir suru
kusurumuz olabilir, uylerin bunu abartili olarak da
elestirimesini anlayis ve saygiyla karsilariz. Yonetimler,
elestiriletre hos goru ile bakmaya hazir olmalilar.
Ama, icinizde biraz suphe olsun. Kesin kararlara varmadan
once biraz daha inclemeye vakit ayirin lutfen.

Bu mesaj uzerine durmu inceledim. DUum ozete soyle.
Biliyorsunuz, sunucuda bir sorun yasadik. Listeleri bir baska
makinaya tasimdik. o oarada bazi sistem degisiklikleir oldu. ve
bazi hatalar olusmus.

1. terim listeinin arsivleri duzuneli tyutuluyor, su anda
hepsi webe aktarilmis durumda. Webe katarma mekanizasi
kuurlmus durumda.

2. i18n listesinin arsivleri de tutuuyor, webe katrama da
mekanziama gec kurulmus. ama su anda hepsi aktarilmis
durumda.

3. belge cg de ise, webe aktarama mekanmziasmi basind
akuurlmustu. ama bu mekanziamada bir problem olusmus. ve
maknzima yendien kuurldu.
arsiv tutmada bir eksiklik var.

Bundan sonrasi duzeltilmis durumda.

Belge-cg nin tam arsivi elinde olan var, ve bana iletirse,
eksik arsivi de tamamlariz.

Saygilar
Mustafa Akgul