[terim] cluster

From: Hakan Duran (hakan_duran@hotmail.com)
Date: Fri 19 Jul 2002 - 19:29:43 EEST

Selam,

Sabit disk için kullanılan "cluster" terimine önerisi olan var mı? Çeşitli
kaynaklardan "topak" gibi bir karşılık buldum; ama ne yalan söyleyeyim
kulağa pek hoş gelmediğini düşünüyorum. Öbek demeyin sakın, onu "sector"
için kullandım. "Volume" için de birim kullanıyorum. "Partition" için de
disk bölümü... "Volume header partition" için, her ne kadar karmaşık
olduğunu düşünsem de, daha anlaşılır ve tutarlı olması adına birim başlığı
disk bölümünü kullanmaya karar verdim.

Teşekkürler.

Hakan

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com