[terim] Re: HTML Tags ve Thumbnail

From: Alper Ersoy (aersoy@tfz.net)
Date: Sun 07 Jul 2002 - 18:07:24 EEST

Merhaba,

Tab kelimesi kisaltma degilken etiket, yaprak, vb. anlamlara geliyor.
Fakat klavyenin ustundeki tab kelimesi tabulator'un kisaltmasi, yani
tablolastirma demek. Microsoft Windows 95'i cevirenler ikisini birden
"sekme" olarak cevirmisler. Tabulator icin bu karsilik dogruyken
kullanici arabirimlerindeki tablar icin oldukca yanlis. (Bkz. Gtk+'da
tab'li arabirimlere "notebook" deniyor.)

Kimse orali olmadi demek aslinda yanlis oldu, nitekim Nilgun Hanim
ilgilenmisti, fakat o da yanlis hatirlamiyorsam yapragi begenmemis
sekme kelimesini yeglemisti. O zamandan sonra ne degisti bilemiyorum.

Ilgilendiginiz icin tesekkur ederim.

Saygilarimla,

--
Alper Ersoy