[terim] Re: instance/slave

From: Tulkas (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 13:34:46 EET

himmmm, bu durumda uydu olmaz. eklenti(plugin) gibi bir yapisi olan,
dosya turlerine gore program cagiran bir ara program. bir cesit tasnifci
yani. bana ilk cagristitdigi sey pamuk ayiklayan koleler oldu. io slave
yerine gç kölesi dedim, olmadi ama. dosya turunu ayirt eder diye
dusundum, ayiklayici dedim olmadi. ayirt edici gibi bir anlami olan, ama
tek kelimeden olusan bir terim bulsak diye dusundum simdilik. bu arada
gorkem, sanirim mail agentinnin charset ayarlarina bir goz atsan iyi
olur. maillerin yamuk geliyor.