[terim] Re: instance/slave

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 23:28:48 EET

> Konunun yeri burasi degil ama 'et bayrami' tabiri cok sevimsiz geldi
> bana. Biz kasap degiliz, etin bayramini hergun onlar kutluyor. Bu
> bayram 'kurban bayrami' idi. 'et bayrami' 'seker bayrami', manevi
> degerleri maddilestirmeye niye calisiyorsunuz? Kimse kurban kesmek,
> oruc tutmak zorunda degil. Ama kimse de bu ibadetleri yapanlari
> rencide etmesin, onlara karismasin lutfen.

Amacim kurban bayrami icin ibadet edenleri rencide etmek degildi, acikcasi
cumlenin sonuna yerlestirilmesi gereken :-) karakterleri de unutulunca
yanlis anlasildim. "Et bayrami" tabiriyle herhangi bir imada bulunma
niyetim yoktu - farkli bir anlam cikartiliyorsa ozur dilerim.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S