[terim] Re: instance/slave

From: Tulkas (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 11:09:41 EET

selam görkem,
instance takıldı kaldı biryerlerde, gerisi gelmedi. fikir birliği
oluşmamıştı en son. slave için fikir üüretmek zor, önce terimin tanımını
yapmak lazım. ama fikir cimnastiği olsun diye "uydu" dedim, salladım
ortaya. "yörüngede dönen cisim" anlamında değil, "bir başka oluşum
tarafından kontrol edilen" anlamında. uydu devlet gibi.