[terim] Re: instance/slave

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Tue 26 Feb 2002 - 10:32:16 EET

On Tue, Feb 26, 2002 at 02:07:51PM +0200, G?rkem ?etin wrote:

> Merhaba,

merhaba,

> Instance konusunda bir fikir birligine varabildik mi? Konusulanlari
> izleyememis/kacirmis olabilirim.

Hemen hemen bir fikir birligine varmistik. Terim arsivi duruyorsa ordan anlasilir. Ben arsivin bir yedegini almistim ama evde. Gidince en son vardigimiz nokta hakkinda bilgi veririm.

> Kucuk bir not - KDE belgelerinin de cevrilmesine basladik. Ancak pek cok
> yerde gecen I/O Slave ya da K I/O Slave terimine birakin bir karsilik
> bulmayi, daha bunun ne ise yaradigini dahi anlamadik.

Tek basina bunlari vermeniz bize de fikir vermiyor. Sanki disk I/O baglantisi ile alakaliymis gibi gozukuyor. Nerde, nasil, hangi konu basligi altinda geciyor derseniz sanirim yardimci olabiliriz.

> "Bir bilen" var mi? :-)
>
> Gecmis et bayraminiz kutlu olsun bu arada.
>
> --
> Gorkem

Konunun yeri burasi degil ama 'et bayrami' tabiri cok sevimsiz geldi bana. Biz kasap degiliz, etin bayramini hergun onlar kutluyor. Bu bayram 'kurban bayrami' idi. 'et bayrami' 'seker bayrami', manevi degerleri maddilestirmeye niye calisiyorsunuz? Kimse kurban kesmek, oruc tutmak zorunda degil. Ama kimse de bu ibadetleri yapanlari rencide etmesin, onlara karismasin lutfen.

Neyse dedigim gibi yeri burasi degil.

selamlar...

--

:wq