[seminer-cg] Re: LKD seminerleri (fwd)| antalyadan taleb

From: Dilek Yardımsever (dilek@akdeniz.edu.tr)
Date: Fri 20 Sep 2002 - 12:25:06 EEST

o zaman duruma açıklık getirelim
program konusunda aşağıdaki konu başlıklarını talep ediyoruz

DNS ve bind sunucusu
PHP ile web uygulama guvenligi ve veritabani uygulamalari
Saldiri tespit sistemleri
Guvenlik Duvarlari

tarih olarak da ben 4 Kasım'ı öneriyorum, eğer program bir güne sığmazsa 5
Kasım' ı da dahil edebiliriz.

ne dersiniz?