[seminer-cg] Re: LKD seminerleri (fwd)| antalyadan taleb

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 20 Sep 2002 - 10:45:22 EEST

Merhaba,

Thu, 19 Sep 2002 16:40:53 +0300 tarihinde "Dilek Yardimsever"
<dilek@akdeniz.edu.tr> yazdi:

DY> Böyle bir organizasyon düsünülüyorsa sizler tarafindan hazirlanan programi
DY> listeye sunun, tartisalim.
Ozellikle tercih ettiginiz konular nelerdir? Akgul hoca'ya guvenlik
istediginizi soylemissiniz. Bunun yani sira neler istersiniz? Internet
servisleri, veritabani uygulamalari, vs?

Onemli olan sizin istekleriniz :-)

DY> Tarih ve seminerin kaç gün olacagi bizim için önemli, çünkü Seminerin
DY> yapilacagi yer için önceden program belirtmek gerekiyor.
DY> Bu bilgiler dogrultusunda ben sizden bir program taslagi bekliyorum.
Kac gun olacagi sizin de isteginize bagli. Iki gun de yapilabilir istediginiz
konulara gore.

Onceden belirtilmek kosuluyla, Ekim-Kasim ayinda herhangi bir (ya da iki)
hafta ici gun sizin icin uygun mu?

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694