[seminer-cg] Re: LKD seminerleri (fwd)| antalyadan taleb

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 21 Sep 2002 - 10:47:20 EEST

Merhaba,

Fri, 20 Sep 2002 12:25:06 +0300 tarihinde Dilek Yardımsever
<dilek@akdeniz.edu.tr> yazdi:

DY> o zaman duruma açıklık getirelim
DY> program konusunda aşağıdaki konu başlıklarını talep ediyoruz
DY> DNS ve bind sunucusu
DY> PHP ile web uygulama guvenligi ve veritabani uygulamalari
DY> Saldiri tespit sistemleri
DY> Guvenlik Duvarlari
DY> tarih olarak da ben 4 Kasım'ı öneriyorum, eğer program bir güne sığmazsa
DY> 5 Kasım' ı da dahil edebiliriz.
DY> ne dersiniz?
Konusmacilarla baglantiya geciyoruz ancak istedigimiz tam spesifik konularin
konusmacilari uygun olamayabilir / gelemeyebilir. Ozellikle hafta ici olmasi
nedeniyle.

Konusmacilar belli olduktan sonra size ilgili konusmacilarin istediginiz
seminerler disinda verebilecekleri seminerlerin de bir listesini verir,
dilediklerinizi secmenizi saglariz. Konu cesitliligi acisindan en azindan iki
konusmaci gelmesi gerekiyor, tavsiyem en az iki gune yaymaniz ve
konusmacilarin potansiyelinden tam olarak yararlanmaniz.

Akdeniz Universitesi'nin konusmacilarin yol/konaklama masraflarini karsilamasi
mumkun mu?

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694